Guadassuar manté la seua aposta pel bàsquet de formació

La FBCV, l’Ajuntament de Guadassuar i el Club Bàsquet Guadassuar han renovat el compromís que uneix les tres parts i pel qual la localitat valenciana continuarà sent un dels principals punts de reunió per al bàsquet de formació.

El president de la FBCV, Salvador Fabregat, s’ha reunit amb l’alcaldessa de Guadassuar, Rosa Almela; la regidora d’Esports, Teresa Fuertes; i el president del CB Guadassuar, José Luis Escartí, per rubricar un acord que torna a convertir el municipi en una de les seus oficials del Programa de Tecnificació, el projecte esportiu que la Federació desenvolupa amb la col·laboració dels clubs per ajudar a la formació dels jugadors i jugadores que s’inicien a la pràctica del bàsquet.

Concretament, Guadassuar serà seu de la generació del 2012, albergant per tant els entrenaments dels alevins de primer any. Seran en total 16 sessions de treball durant tota la temporada 2022/2023, accions que contribuiran al creixement dels joves jugadors/es tant de la mateixa localitat com de les comarques del voltant.

Durant la reunió mantinguda, tant l’alcaldessa de Guadassuar com el president de la FBCV van mostrar la seua sintonia en aquest treball conjunt que es tradueix en un fort impuls de l’esport a la localitat, cosa que no seria possible sense la feina que es fa des del CB Gudassuar, el veritable artífex que el bàsquet s’haja guanyat el seu protagonisme a la població.