Vine al Campament Municipal d’Estiu 2024!
A poc de temps de l’arribada de l’estiu, presentem el Campament Municipal d’Estiu 2014 de Guadassuar, que se celebrarà del 15 al 19 de juliol.
Està dirigit a persones de 8 a 16 anys, és a dir, nascudes entre el 2008 i el 2016.
On es durà a terme?
Es realitzarà a l’Alberg Olocau,ubicat al Parc Natural de la Serra Calderona. L’eixida i l’arribada seran des l’auditori de Guadassuar.
Quin cost té?
El campament té un cost de 270 euros per a cada persona inscrita. No obstant, l’Ajuntament de Guadassuar financia un 37%. Per tant, el preu per persona final és de 170 euros.
Inclou l’allotjament, manutenció en règim de pensió completa, transport d’anada i tornada Guadassuar-alberg amb autobús i les activitats programades.
Activitats
Pels matins es disfrutarà de piragües, tirolina, circuit ‘treetop’, rocòdrom vertical i horitzontal, ‘scape rooms’, tir amb arc, carreres d’orientació, bicicletes BMX i BTT, ‘karts’, ‘pont hood’, jocs de lògica, laberint 3D i piscina. De vesprada, es realitzaran tallers educatius, es jugarà a diferents esports (futbol, bàsquet, handbol, volei, minigolf, hoquei, waterpolo, aiguagim…) i també es passarà temps a la zona social (‘chill out’) i la piscina. Per la nit, després de sopar, es faran: concursos, nits d’astronomia, vetllades musicals, assemblees, teatre, jocs i festes temàtiques.
Totes les activitats es realitzaran dins de les instal·lacions de l’alberg, totalment tancades, en un recinte de més de 50.000 m².
Sol·licitud d’inscripció:
El període de presentació de les sol·licituds d’inscripció comença el 12 de juny a les 9:00 h i acaba el 17 de juny a les 23.59 h. No s’acceptarà cap sol·licitud d’inscripció fora del termini indicat.
Les sol·licituds es tramitaran telemàticament a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Guadassuar per mitjà d’aquest enllaç:
https://guadassuar.sede.dival.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=18022
Cal fer una única sol·licitud per cada persona que es vol inscriure.
Les places són limitades. Les sol·licituds es recolliran per ordre d’inscripció. En cas d’haver-hi més sol·licituds que places disponibles, les sol·licituds restants formaran part d’una llista d’espera.
Calendari:
- Presentació de les sol·licituds d’inscripció: del 12 de juny a les 9:00 hores al 17 de juny a les 23.59 hores.
- Avís i notificació del resultat de la inscripció: es notificarà el dia 18.
- Període de pagament i aportació de documentació: del 18 de juny al 21 de juny fins a les 23.59 hores miltjançant tràmit seu electrònica. No s’acceptarà cap pagament fora del termini indicat. El fet de no realitzar el pagament en el termini corresponent suposarà la renúncia a la plaça atorgada.
- Llistat d’espera: Si alguna de les persones admeses rebutja la plaça, a partir del 18 de juny ens posarem en contacte amb les persones incloses en la llista d’espera.
Dubtes i més informació:
FASE 2: PAGAMENT I APORTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ
En cas d’haver estat notificada i acceptada la teua plaça has d’accedir al següent tràmit per efectuar e pagament i l’aportació de la documentació fins el 21 de juny fins a les 23.59 hores mitjançant tràmit seu electrònica. No s’acceptarà cap pagament fora del termini indicat. El fet de no efectuar el pagament en el termini corresponent suposarà la renúncia a la plaça atorgada.
Enllaç al tràmit:
https://guadassuar.sede.dival.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=18050
Adreça de correu electrònic: joventut@guadasssuar.es
Telèfon: 696 782 445 / 96 257 0000 (ext 251 JOVENTUT)