𝗩𝗶𝗻𝗲 𝗮 𝗹’𝗘𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮 𝗱’𝗘𝘀𝘁𝗶𝘂 𝗠𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗽𝗮𝗹 𝟮𝟬𝟮𝟱❗
A poc de temps de l’arribada de les vacances presentem l’Escola d’Estiu Municipal 2025 del 30 de juny al 31 de juliol de 2025.
Està dirigit a xiquets i xiquetes de 0 a 12 anys.
On es durà a terme?
En el municipi de Guadassuar. Vos especificarem la informació concreta del lloc en el moment de la comunicació de la plaça.
Quin cost té?
L’Escola d’Estiu Municipal té un cost de:
ESCOLA D’ESTIU MUNICIPAL 2025 | Preu 1 quinzena | Preu 2 quinzenes |
Preu Públic Plaça General | 45€ | 90€ |
Reduccions del 15% per assistència de germans/es | 38,25€ | 76,5€ |
Activitats
L’Escola d’Estiu Municipal 2025, és un espai dissenyat per oferir als xiquets i les xiquetes del municipi una experiència educativa i creativa. El principal objectiu és passar-ho d’allò més bé, centrant-nos en potenciar les habilitats socials, treballar a partir de temàtiques divertides que en esta edició estaran relacionades en el món artístic.
Al llarg d’aquestes 4 setmanes, es posaran en pràctica diferents activitats, lúdiques, artístiques i acadèmiques, totes elles adaptades a les diferents edats i necessitats individuals de cada infant, potenciant en tot moment valors com el respecte, l’educació, la responsabilitat, la diversitat, i l’empatia.
L’escola d’Estiu està dissenyada per afavorir la conciliació de la vida familiar i laboral, és a dir, està plantejada per cobrir horaris incompatibles entre mares/pares i filles/fills durant les vacances estivals. Per tant, tot aquest projecte s’ha realitzat amb l’objectiu que les xiquetes i els xiquets gaudisquen del seu temps d’oci realitzant les diferents activitats.
La programació desenvolupada s’elabora pensant en els xiquets i xiquetes, per a fomentar la motivació, la participació i l’aprenentatge mentre es relacionen amb altres companys i companyes de la mateixa edat i atenent les inquietuds de les famílies.
Sol·licitud d’inscripció:
El període de presentació de les sol·licituds d’inscripció serà del divendres 20 de juny a les 9:00 h fins el dimarts dia 24 de juny a les 23.59 h.
No s’acceptarà cap sol·licitud d’inscripció fora del termini indicat.
Les sol·licituds es tramitaran exclusivament telemàticament a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Guadassuar per mitjà d’aquest enllaç:
https://guadassuar.sede.dival.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=19110
IMPORTANT: Cal fer una única sol·licitud per cada persona que vol inscriure’s.
Les places són limitades.
Les sol·licituds es recolliran per ordre d’inscripció. En cas d’haver-hi més sol·licituds que places disponibles, les sol·licituds restants formaran part d’una llista d’espera.
Calendari:
- Presentació de les sol·licituds d’inscripció: del 20 de juny a les 9:00 hores al 24 de juny a les 23.59 hores.
- Avís i notificació per telèfon del resultat de la inscripció: es notificarà el dia 25 de juny.
- Període de pagament i aportació de documentació: del 25 de juny al 26 de juny fins a les 23.59 hores mitjançant tràmit en la seu electrònica. No s’acceptarà cap pagament fora del termini indicat. El fet de no realitzar el pagament en el termini corresponent suposarà la renúncia a la plaça atorgada.
- Llistat d’espera: Si alguna de les persones admeses rebutja la plaça, a partir del 26 de juny ens posarem en contacte amb les persones incloses en la llista d’espera.
FASE 2: PAGAMENT I APORTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ
En cas d’haver estat notificada l’acceptació de la plaça has d’accedir al següent tràmit a partir del dia 25 de juny per efectuar el pagament. L’aportació de la documentació es realitzarà fins el 26 de juny a les 23.59 hores mitjançant tràmit en la seu electrònica.
No s’acceptarà cap pagament fora del termini indicat. El fet de no efectuar el pagament en el termini corresponent suposarà la renúncia a la plaça atorgada.
Enllaç al tràmit:
https://guadassuar.sede.dival.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=19111
Dubtes i més informació:
Contacta amb l’Ajuntament de Guadassuar