Vine al Campament Municipal d’Estiu 2025!
A poc de temps de l’arribada de l’estiu, presentem el Campament Municipal d’Estiu 2014 de Guadassuar, que se celebrarà del 28 de juliol a l’1 d’agost de 2025.
Està dirigit a persones de 8 a 16 anys, és a dir, nascudes entre el 2009 i el 2017.
On es durà a terme?
Es realitzarà al campament Montes de Talayuelas (Conca). L’eixida i l’arribada seran des l’auditori de Guadassuar.
Quin cost té?
El campament té un cost de 270 euros per a cada persona inscrita. No obstant, l’Ajuntament de Guadassuar financia un 37%. Per tant, el preu per persona final és de 170 euros.
Inclou l’allotjament, manutenció en règim de pensió completa, transport d’anada i tornada Guadassuar-alberg amb autobús i les activitats programades.
Activitats
Les persones joves disfrutaran de sessions de tirolina, escalada, ràpel, tir amb arc, pint ball, circuit d’orientació, senderisme, ponts tibetans, team building, boles d’aigua, tallers i també es passarà temps a la zona social (‘chill out’) i la piscina.
Totes les activitats es realitzaran dins de les instal·lacions de l’alberg, totalment tancades. Pots consultar el web de l’alberg en aquest enllaç: https://campamentotalayuelas.es/
Sol·licitud d’inscripció:
El període de presentació de les sol·licituds d’inscripció comença el dijous 29 de maig a les 9:00 h i acaba el dijous dia 5 de juny a les 23.59 h. No s’acceptarà cap sol·licitud d’inscripció fora del termini indicat.
Les sol·licituds es tramitaran telemàticament a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Guadassuar per mitjà d’aquest enllaç: https://guadassuar.sede.dival.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=18022
Cal fer una única sol·licitud per cada persona que es vol inscriure.
Les places són limitades. Les sol·licituds es recolliran per ordre d’inscripció. En cas d’haver-hi més sol·licituds que places disponibles, les sol·licituds restants formaran part d’una llista d’espera.
Calendari:
- Presentació de les sol·licituds d’inscripció: del 29 de maig a les 9:00 hores al 5 de juny a les 23.59 hores.
- Avís i notificació del resultat de la inscripció: es notificarà el dia 6 i 9 de juny.
- Període de pagament i aportació de documentació: del 6 de juny al 13 de juny fins a les 23.59 hores miltjançant tràmit seu electrònica. No s’acceptarà cap pagament fora del termini indicat. El fet de no realitzar el pagament en el termini corresponent suposarà la renúncia a la plaça atorgada.
- Llistat d’espera: Si alguna de les persones admeses rebutja la plaça, a partir del 13 de juny ens posarem en contacte amb les persones incloses en la llista d’espera.
Dubtes i més informació:
FASE 2: PAGAMENT I APORTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ
En cas d’haver estat notificada i acceptada la teua plaça has d’accedir al següent tràmit per efectuar e pagament i l’aportació de la documentació fins el 13 de juny fins a les 23.59 hores mitjançant tràmit seu electrònica. No s’acceptarà cap pagament fora del termini indicat. El fet de no efectuar el pagament en el termini corresponent suposarà la renúncia a la plaça atorgada.
Enllaç al tràmit:
https://guadassuar.sede.dival.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=18050
Adreça de correu electrònic: joventut@guadasssuar.es
Telèfon: 696 782 445 / 96 257 0000 (ext 251 JOVENTUT)